Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Najwięcej szans na nagrody - siedem - ma agencja reklamowa Ogilvy. Portal Wirtualnemedia.pl przedstawia wszystkich nominowanych.
W tegorocznej edycji Effie Awards - konkursu efektywności komunikacji marketingowej - otrzymano 103 zgłoszeń w 17 kategoriach. Prace oceniło 88-osobowe jury pod przewodnictwem prezesa Alior Banku Wojciecha Sobieraja. Jurorów podzielono na pięć grup, z których ostatnia oceniała kategorie specjalne (long term, smart budget, media idea, launch). W pierwszym etapie przez internet wybrano projekty na shortlisty, a w drugim - w toku dyskusji zatwierdzono nominacje i głosowano na nagrody.
>>> Effie 2010: sukces PanMedia Western i Ogilvy, bez Grand Prix
Ostatecznie nominowano 38 prac, z których aż siedem przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, przy czym tylko jedną samodzielnie, za to dwie wspólnie z należącą do tej samej grupy agencją interaktywną Ogilvy Interactive. Pięć nominacji otrzymał dom mediowy MEC, cztery - Starlink, a po trzy - Saatchi & Saatchi Poland, Brain, Starcom, Maxus i Universal McCann.
Ogłoszenie wyników tegorocznej edycji Effie nastąpi 17 października podczas uroczystej gali w Warszawie. Partnerem konkursu jest Emerson Polska, partnerem merytorycznym i audytorem konkursu - Ernst & Young Polska, a patronem głównym - PKPP Lewiatan.