Prasa2007-04-18
0

380 proc. normy serwisu USAToday.com

Sukces serwisu internetowego amerykańskiej gazety USA Today.

Strona USAToday.com, która została przebudowana w ubiegłym miesiącu - stając się podobną do serwisów społecznościowych - cieszy się ogromną popularnością. Od czasu przebudowy zanotowano 380% więcej rejestracji nowych użytkowników niż przed odnowieniem. Według danych firmy Nielsen/NetRatings podanych przez MediaPost nowy serwis USAToday.com miał również o 21% więcej unikalnych odwiedzających.

Odnowienie serwisu USAToday.com polegało na uatrakcyjnieniu serwisu przez dodanie klipów wideo, bloga, dynamicznych treści i narzędzi umożliwiających pisanie rekomendacji. Narzędzia dostępne w profilu i tworzące z USAToday.com stronę społecznościową doprowadziły do tego, że wyłącznie w marcu strona zanotowała 40 tysięcy komentarzy.

Zwiększenie ilości odwiedzających dotyczy nie tylko całego serwisu USAToday.com ale również poszczególnych serwisów tematycznych takich jak: Sport, Pieniądze, Podróże i Technologia, podała firma Gannett.

Do odnowienia swojego internetowego wizerunku USAToday.com wynajął między innymi firmę Pluck Corp. która stworzyła bloga i wyposażyła go w wiele przydatnych narzędzi takich jak dzielenie się zdjęciami, możliwość oceniania treści czy tworzenie forów internetowych.

Autor:Marketing Vox - DC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas