Reklama2010-09-23
1

42 kampanie nominowane do Effie Awards 2010

Ogłoszono nominacje do tegorocznych nagród Effie. Wśród 42 projektów mających szansę na wyróżnienie najwięcej przygotowała Grupa Ogilvy.

Nominacje w tegorocznej edycji Effie Awards zostały zaprezentowane podczas spotkania organizującego ten konkurs Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przez firmę Ernst & Young Polska, która pełni funkcję audytora. Ogółem szansę na wyróżnienie mają 42 projekty spośród 121 zgłoszonych do konkursu – przy czym kampania „Kumpel z Przeszłości - 1944 live” jako jedyna jest nominowana w dwóch kategoriach. Najwięcej nominacji przyznano w kategoriach „Żywność”, „Finanse” i „Long Term Marketing Excellence”.

Przypomnijmy, że w tegorocznej edycji Effie Awards zlikwidowano podział na agencje reklamowe i domy mediowe (więcej na ten temat). Zmieniły się też kryteria oceny kampanii (więcej).

Wśród firm marketingowych najwięcej nominacji – siedem, w tym jedną jako współzgłaszający – otrzymała Grupa Ogilvy. Starcom ma pięć szans na Effie (w tym jedną jako współzgłaszający), podobne jak ZenithOptimedia Group, przy czym ta firma we wszystkich przypadkach jest współzgłaszającym. Natomiast Mediaedge:cia otrzymał cztery nominacje (w tym dwie jako współzgłaszający), a Young&Rubicam Poland i Brain – po trzy (w drugim przypadku współzgłaszającym przy wszystkich projektach jest PanMedia Western).

Nominowane kampanie oceni ponad 60-osobowe jury pod przewodnictwem Macieja Wituckiego, prezesa Grupy TP. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są Barbara Frątczak-Rudnicka, Olga Sobieraj, Małgorzata Węgierek, Roman Jędrkowiak oraz Maciej Mitoraj. Wręczenie Effie Awards nastąpi 25 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim.

Zobacz tabelę





 

Autor:Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas