Magazyn „Woronicza 17” od początku września br. śledzi średnio 485 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49.
Publicystyczny program „Woronicza 17” emitowany jest na antenie TVP Info w niedziele o godz. 9.50. Średnia widownia audycji w okresie od 4 września do 9 października 2016 roku wyniosła 485 tys. osób, co przełożyło się na 5,85 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najpopularniejsze wydanie „Woronicza 17” wyemitowano 4 wrzenia br., które obejrzało 531 tys. widzów. Gośćmi audycji byli wówczas: Barbara Dolniak, Marcin Kierwiński, Patryk Jaki, Adam Struzik, Tomasz Rzymkowski i Paweł Mucha.
Trzy topowe odcinki
Zobacz tabelęDla porównania, w sezonie 2015/2016 magazyn TVP Info śledziło średnio 564 tys. osób, a jego udział wyniósł 6,54 proc. w 4+ i 2,66 proc. w 16-49.
Newsowa stacja TVP w czasie nadawania audycji zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z TVN24. Kanał ten ma w tym paśmie 4,03 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (1,25 proc.). W grupie komercyjnej liderem jest TVN24.
Oglądalność audycji na tle konkurencji
Zobacz tabelęOd 14 lutego br. „Woronicza 17” prowadzi Michał Rachoń, który w tej roli zastąpił Krzysztofa Ziemca.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 3,11 proc.