Telewizja2023-01-31
2

54 tys. widzów codziennego serialu „48h. Zaginieni 2” w Nowa TV

„48h. Zaginieni 2”; fot. G. Broniatowski„48h. Zaginieni 2”; fot. G. Broniatowski

Drugi sezon serialu „48h. Zaginieni” po niemal czterech pierwszych tygodniach emisji w Nowa TV ogląda średnio 54 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia widownia pierwszych 19 premierowych odcinków drugiego sezonu paradokumentalnego serialu „48h. Zaginieni”, wyemitowanych w okresie od 2 do 26 stycznia 2023 roku (od poniedziałku do piątku o godz. 20.00) wyniosła 54 tys. osób. Rynkowy udział Nowa TV ukształtował się na poziomie 0,40 proc. w gronie wszystkich widzów, 0,31 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 13 stycznia. Śledziło ją średnio 72 tys. osób.

„48h. Zaginieni” to serial, który pokazuje pracę Policyjnego Centrum Poszukiwania Zaginionych - policyjnej grupy operacyjnej ds. osób zaginionych. Każdy odcinek to zamknięta historia 48-godzinnego śledztwa, która kończy się rozwiązaniem zagadki. Cykl jest inspirowany działającym przy KGP Centrum Poszukiwań Osób Zaginionych. Pierwszy sezon „48h. Zaginieni” emitowany był w okresie od 4 października 2021 roku do 25 stycznia 2022 roku w Nowa TV.

W rolach głównych występują: Tadeusz Chudecki, Joanna Kupińska, Andrzej Hausner, Paweł Iwanicki, Bartosz Waga, Tomasz Okarmus, Izabela Perez i Karina Seweryn. W drugim sezonie do obsady dołączyli: Piotr Pręgowski, Arkadiusz Detmer oraz Marcin Urbanke.

Za produkcję odpowiada Constantin Entertainment Polska.

Udział Nowa TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,36 proc., a w grupie 16-49 było to 0,33 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:48h. Zaginieni, Nowa TV

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas