Reklama2018-04-27
3

4F przez cztery lata sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni

Marka odzieży sportowej 4F (należąca do firmy OTCF) został sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni w skokach narciarskich. Umowę podpisano na cztery lata.

W ramach umowy 4F będzie obecne w logotypie Turnieju Czterech Skoczni, w także eksponowane m.in. na tablicach LED na wieży trenerów i platformie skoków, bramie wejściowej, planszach podczas konferencji oraz na koszulkach sportowców podczas finałowej imprezy w Bischofshofen.

- Oprócz naszych dotychczasowych partnerstw, Turniej Czterech Skoczni jako najbardziej prestiżowe zawody w skokach narciarskich to idealna platforma do promocji naszej marki w Europie. Ta umowa odzwierciedla nasze ambicje, żeby stać się marką znaną na całym świecie - komentuje Igor Klaja, szef OTCF.

Głównymi sponsorami Turnieju Czterech Skoczni są Bauhaus, Veltins, Intersport i Milka. Z kolei głównym sponsorem poprzednio było Audi.

Producent 4F jest od dekady jako sponsor techniczny dostarcza stroje polskiej reprezentacji olimpijskiej. Od 2015 roku współpracuje w podobnym zakresie z komitetami olimpijskimi w Serbii i Łotwie.

Na początku br., w związku z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczangu, w reklamach 4F wystąpili skoczek narciarski Maciej Kot i biathlonistka Weronika Nowakowska. Natomiast cztery lata temu 4F promował Kamil Stoch.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas