Internet2018-10-25
3

4fun Media kupuje Mustache.pl za 491,5 tys. zł, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce

Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media zapowiada, że w przyszłym roku w segmencie e-commerce osiągnie minimum 15 mln zł wpływów.

W komunikacie 4fun Media podano, że firma kupiła „wyodrębniony zespół składników materialnych oraz niematerialnych Mustache Warsaw, w tym zobowiązań, przeznaczonych do realizacji określonych działań gospodarczych, wykorzystywanych przez Mustache Warsaw do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia serwisu internetowego dostępnego pod adresem mustache.pl oraz organizacji targów odzieżowych pod marką Mustache Yard Sale”.

4fun Media o wstępnym porozumieniu co do kupna Mustache Warsaw poinformowało w połowie sierpnia br., zaznaczając, że cena wyniesie maksymalnie 480 tys. zł. W środę dodano, że ostateczna cena została ustalona na podstawie wyceny sporządzonej przez niezależnego biegłego rewidenta.

4fun Media po przejęciach chce mieć 15 mln zł z e-commerce

Kupno Mustache Warsaw to kolejna akwizycja grupy kapitałowej 4fun Media w sektorze handlu internetowego. W czerwcu firma kupiła za 1,9 mln zł 69,81 proc. udziałów firmy CupSell prowadzącej serwis z ubraniami i gadżetami z nadrukami. W sierpniu od swojego głównego akcjonariusza Nova Group Cyprus za 2,48 mln zł przejęła 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl. Natomiast we wrześniu poinformowała, że zainwestuje 920 tys. zł w spółkę YRS Ventures 2 (docelowa nazwa: Print Logistic), która będzie zajmować się produkcją ubrań i tworzeniem na nich nadruków

Jest to zgodne ze strategią grupy 4fun Media na lata 2018-2019, zakładającą inwestycje kapitałowe w e-commerce i innych segmentach internetowych.

W środę firma zapowiedziała, że planuje osiągnąć w 2019 roku co najmniej 15 mln zł wpływów z segmentu e-commerce. - Przychody te pochodzić będą z poczynionych przez 4fun Media inwestycji kapitałowych jak i rozwoju kolejnych marek produktowych - zaznaczyła.

W pierwszej połowie br. grupa 4fun Media zanotowała 26,44 mln zł przychodów ze sprzedaży i 4,74 mln zł zysku netto. Mocno wzrosły wpływy firmy z reklamy zewnętrznej i usług reklamowych, a zmalały z reklamy telewizyjnej.

4fun Media jest notowana na warszawskiej giełdzie od grudnia 2010 roku. Na koniec piątkowej sesji kurs akcji firmy wynosił 13,40 zł, co dawało kapitalizację w wysokości 55,2 mln zł. Do Nova Group Cyprus należy 55,06 proc. jej akcji.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas