Telewizja2017-06-07
7

4Fun Media szykuje kanał lifestylowy, start w IV kwartale. „Szukamy odróżnienia od muzyki tanecznej”

Jeszcze w tym roku Grupa 4Fun Media uruchomi wyspecjalizowany kanał lifestylowy, skierowany do określonej grupy widzów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Kanałów, które grają muzykę taneczną jest dużo. Szukamy odróżnienia, które będzie dopasowane do grupy docelowej - tłumaczy nam Rafał Baran, prezes 4Fun Media. Start kanału przewidziano na IV kwartał br.

W portfolio 4Fun Media znajdują się obecnie trzy kanały muzyczne - 4Fun TV, 4Fun Dance i Gold Hits, które emitują głównie teledyski ustawione w pasmach.

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Grupa 4Fun Media przygotowuje kolejny brand. Z naszych informacji wynika, że tym razem będzie to kanał lifestylowy.

- Potwierdzam, pracujemy nad wyspecjalizowanym kanałem, który jest skierowany do konkretnej grupy widzów - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Rafał Baran, prezes 4Fun Media. - Kanałów z muzyką taneczną jest dużo. Szukamy odróżnienia, które będzie dopasowane do grupy docelowej - dodaje.

Firma ma już określony charakter nowej stacji i profil widzów, których chce przyciągać przed ekrany, ale Rafał Baran nie ujawnia na razie tych informacji. - Jest za wcześnie, aby o tym mówić - zaznacza.

Start kanału zaplanowano na IV kwartał br. Nadawca bierze pod uwagę uruchomienie nowej, czwartej stacji, a także przeprowadzenie rebrandingu jednego z kanałów muzycznych.

Przypomnijmy, że od czerwca pracę w 4Fun Media - na nowo utworzonym stanowisku dyrektora zarządzającego 4Fun TV - rozpoczęła Lidia Zagórska, związana wcześniej przez 13 lat z TVN.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w 2016 roku udział kanałów Grupy 4Fun Media w rynku telewizyjnym wyniosł 0,26 proc.

Autor:łb

Więcej informacji:4Fun Media, Rafał Baran

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas