Kanał 4Fun TV wystartował ze świąteczną kampanią promocyjną. Jest to kontynuacja kampanii „Stosunkowo najwięcej muzyki”, która wspierała start jesiennej ramówki stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spoty z udziałem prezenterów są emitowane w internecie, nośnikach DOOH Screen Network oraz na antenie 4Fun TV.
Spoty oddają świąteczny klimat, ale są tak skonstruowane, aby prowokować i dostarczać nieskrępowanej rozrywki. Twórcy chcą podkreślić, że to właśnie w 4Fun TV widzowie znajdą najwięcej muzyki.
W spotach występują prezenterzy: Kristina Kurcheva, Jacek Januszko oraz Marcin Łukasik.
Autorami konceptu kreatywnego jest agencja FCB Bridge2Fun. Serię spotów wyprodukowała Flota Filmowa, a za postprodukcję odpowiada Coloroffon i dział motion design 4Fun Media.
Obecnie na antenie widzowie mogą oglądać cztery świąteczne spoty.
Podczas tworzenia kampanii powstał jeszcze jeden spot z udziałem nowego prezentera stacji - „Dandrisa” (Łukasz Szoblik), który wcielił się w rolę małego Jezuska. Kierownictwo stacji nie zdecydowało się jednak na jego emisję, ponieważ uznało, że treści w nim prezentowane są zbyt kontrowersyjne. Stacja chce w ten sposób uniknąć kolejnych problemów z Radą Etyki Reklamy, która rozpatruje właśnie skargę dotyczącą jesiennej kampanii stacji.
- Niestety wideo z nieemitowanym spotem przedostało się do internetu i krąży w sieci, powielając błędną informację, że w rolę Maryi wcieliła się Ola Ciupa, która nie brała udziału w kampanii - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek, specjalista ds. pr 4Fun Media.
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się również, że w najbliższych miesiącach na antenie 4Fun TV pojawią się kolejne odsłony kampanii „Stosunkowo najwięcej muzyki”.