Telewizja2012-11-15
8

5,3 mln widzów meczu Polska-Urugwaj

Średnio około 5,3 mln widzów obejrzało środowy mecz towarzyski w piłce nożnej Polska-Urugwaj, przegrany przez naszą reprezentację w Gdańsku na PGE ARENIE. W TVP1 spotkanie śledziło 4,62 mln osób, zaś 710 tys. widzów wybrało transmisję w kodowanym Polsacie Sport.

Udział TVP1 w czasie trwania meczu (transmisja zaczęła się tam o 20.24 i zakończyła o 22.47) wyniósł 30,81 proc. w grupie 4+ i 31,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Jedynka była w tym paśmie zdecydowanym liderem rynku. Drugie miejsce zajęła TVP2, której udział wyniósł odpowiednio 18,84 proc. i 14,91 proc. Nadawała ona wtedy seriale „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe” oraz film „Dziewczyna z Alabamy”. Dalej uplasowały się TVN i Polsat.

Z kolei Polsat Sport zanotował w czasie transmisji 4,74 proc. udziału w grupie 4+ i aż 5,19 proc. w 16-49 (dane z godz. 20.35 - 22.38). Był to trzeci mecz polskiej reprezentacji pokazywany przez tę stację. Poprzednie spotkanie - rozegrany 17 października br. mecz eliminacji Mistrzostw Świata z Anglią - oglądało w Polsacie Sport 460 tys. widzów (w TVP1 6,56 mln).

Wpływy z reklam wyemitowanych przy środowym meczu w TVP1 wyniosły 2,71 mln zł, a w Polsacie Sport - 150 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Następny, także towarzyski mecz z udziałem polskiej reprezentacji zostanie rozegrany 14 grudnia 2012 r. Podczas zgrupowania w Turcji rywalem Polaków będzie zespół Macedonii.


Widownia meczu w TVP1 i w Polsacie Sport

Zobacz tabelę


  Oglądalność spotkania w Jedynce na tle konkurencji

Zobacz tabelę

 


 

Autor:pp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas