Telewizja2016-07-19
9

500 tys. widzów „Piaskiem po oczach”. TVN24 przegrał z TVP Info

Konrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof DubielKonrad Piasecki, fot. TVN / Krzysztof Dubiel

W sezonie 2015/2016 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 496 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych, ale pierwsze w grupie 16-49.

Właśnie zakończony sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w piątki o godz. 20.00 w okresie od 4 września 2015 roku do 15 lipca 2016 roku. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 496 tys. osób, co przełożyło się na 3,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego w minionym sezonie wyemitowane zostało 18 grudnia ub.r. Obejrzało je 956 tys. widzów. Tego dnia gościem magazynu był prof. Andrzej Rzepliński.

Topowe wydania „Piaskiem po oczach”

Zobacz tabelę

W czasie nadawania audycji stacja TVN24 przegrywała walkę o widza z TVP Info. Stacja ta emitowała w tym paśmie „Dziś wieczorem” oraz „Forum”, co przekładało się na 3,97 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News („To był dzień”; 0,67 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej stacja TVN24 miała jednak wyższy wynik od TVP Info.

Widownia programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas