W sezonie 2015/2016 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 496 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych, ale pierwsze w grupie 16-49.
Właśnie zakończony sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w piątki o godz. 20.00 w okresie od 4 września 2015 roku do 15 lipca 2016 roku. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 496 tys. osób, co przełożyło się na 3,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego w minionym sezonie wyemitowane zostało 18 grudnia ub.r. Obejrzało je 956 tys. widzów. Tego dnia gościem magazynu był prof. Andrzej Rzepliński.
Topowe wydania „Piaskiem po oczach”
Zobacz tabelęW czasie nadawania audycji stacja TVN24 przegrywała walkę o widza z TVP Info. Stacja ta emitowała w tym paśmie „Dziś wieczorem” oraz „Forum”, co przekładało się na 3,97 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News („To był dzień”; 0,67 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej stacja TVN24 miała jednak wyższy wynik od TVP Info.
Widownia programu na tle konkurencji
Zobacz tabelęUdział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.