Reklama 2013-09-12
1

52 nominacje do Effie 2013, najwięcej dla MEC i MediaComu

Jury tegorocznego konkursu Effie przyznało 52 nominacje. 9 (w tym jedną za samodzielny projekt) otrzymał MEC, a 8 - MediaCom Warszawa. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 października br. w Teatrze Wielkim.

154 prace zgłoszone w tegorocznej edycji Effie oceniło 73-osobowe jury pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, prezesa Netii. Po spotkaniu jurorów oraz wspólnym czytaniu briefów i dyskusji, od 8 lipca do 12 sierpnia w trybie internetowym oceniono wszystkie zgłoszenia, a 5 września podczas dyskusji zagłosowano na nominacje i nagrody w 5 grupach jurorskich.

Na obu etapach głosowania jury musiało przemyśleć i ocenić prace przyznając punkty w czterech zakresach wymaganych do oceny efektywności kampanii: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. Na obu etapach oglądano również prace kreatywne i filmy o projektach przesłane przez zgłaszających.

Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi na gali 14 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie

W ubiegłorocznej edycji Effie nie przyznano nagrody Grand Prix (przeczytaj więcej), natomiast złote nagrody otrzymały kampanie Alior Banku, „Uważam Rze” i piwa Harnaś (zobacz ich opisy).

Zobacz tabelę

 

Autor: tw

Więcej informacji: Effie

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas