Internet2007-12-16
0

55 proc. internautów ogląda treści wideo, których brak w telewizji

55 procent dorosłych amerykańskich internautów będącychjednocześnie telewidzami, każdego tygodnia ogląda treści wideo winny sposób niż na ekranie telewizora.

65 procent z nich twierdzi, że w internecie ogląda tradycyjneprogramy telewizyjne - informuje serwis Media Life, powołując sięna badanie zamówione przez dostarczającą internet firmęChoiceStream.

Największą grupę respondentów, którzy oglądają materiały wideo wsieci lub na ekranach mobilnych urządzeń, stanowią osoby w wieku od18 do 24 lat. Przyznaje się do tego 66 procent z nich.

Z kolei spośród badanych, którzy regularnie oglądają wideo zapośrednictwem swoich komputerów, 33 procent poświęca na to conajmniej cztery godziny, a 34 procent od jednej do trzech godzintygodniowo.

źródło: Media Life

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas