Reklama2012-09-21
3

56 nominacji do Effie 2012 - najwięcej dla MEC

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 56 nominacji. Zdecydowanie najwięcej - 13 - otrzymał dom mediowy MEC. Łącznie wpłynęło 145 prac zgłoszonych przez 63 firmy komunikacji marketingowej i reklamodawców.

Od 20 lipca do 24 sierpnia 85-osobowe jury pod przewodnictwem Grzegorza Wójcika, dyrektora ds. korporacyjnych MIH Internet Europe oceniło te projekty w trybie online, a 6 września podczas wspólnej dyskusji odbyło się głosowanie na nominacje i nagrody w poszczególnych grupach. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich byli Anna Barabasz z Maspexu Wadowice (żywnosc, art. nieżywnosciowe, napoje, leki), Łukasz Lewandowski z K2 Internet (środki trwałe, usługi, retail, e-commerce/e-services/m-commerce), Malina Wieczorek z Telescope (pro bono, kampanie dot. edukacji społecznej i CSR, promocja miejsc i wydarzeń, sponsoring kultury i sportu), Maciej Szczechura z Getin Noble Banku (bankowość, ubezpieczenia i inwestycje, telekomunikacja) oraz Agnieszka Kwaśniewska z Saatchi & Saatchi Think Tank (longterm, limited budget, media idea, launch).

W efekcie przyznano 56 nominacji. Aż 13 otrzymały projekty zgłoszone przez MEC, w tym jeden zrealizowany samodzielnie przez firmę. Sześć nominacji (w tym jedną samodzielnie) otrzymał Mediacom Warszawa, a pięć (też jedną samodzielnie) - Carat. Po cztery nominacje uzyskały agencje DDB Warszawa i BBDO Warszawa, a po trzy - Ogilvy, Euro RSCG, Publicis i OMD.

Zobacz tabelę


Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali 8 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Autor:tw

Więcej informacji:Effie 2012, Effie

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas