5tka PR & Marketing Szeptany rozpoczęła współpracę z Guuli.pl - multipartnerskim programem lojalnościowym.
Agencja odpowiada za działania wizerunkowe z obszaru media relations i social media.
Umowa została zawarta do końca 2012 roku.
5tka PR & Marketing Szeptany rozpoczęła współpracę z Guuli.pl - multipartnerskim programem lojalnościowym.
Agencja odpowiada za działania wizerunkowe z obszaru media relations i social media.
Umowa została zawarta do końca 2012 roku.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku