Telewizja 2020-10-17
32

630 tys. widzów „Love Island. Wyspa miłości 2”, Polsat wiceliderem w 16-49

Zwycięzka para „Love Island. Wyspa miłości” Zwycięzka para „Love Island. Wyspa miłości”

Drugi sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 629 tys. widzów, niemal tyle samo ile nadawana rok temu w tym pasmie pierwsza seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 49,91 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 31 sierpnia do 9 października 2020 roku, wyniosła 629 tys. osób. Przełożyło się to na 6,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,13 proc. w grupie 16-59. Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię zgromadził odcinek show z 2 października, który śledziło 787 tys. osób.

W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie pierwszej odsłony widownia widowiska niemal się nie zmieniła. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 2 września do 13 października 2019 roku śledziło 653 tys. osób. Przełożyło się to na 6,70 proc. udziału w 4+, 10,07 proc. w 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, którego udział w tym paśmie wyniósł 8,09 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (7,18 proc.), a czwarte - TVP2 (6,20proc.).

W grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem rynku.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Love Island. Wyspa miłości 2” wyniosły 49,91 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja zarobiła z reklam 57,15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu.

Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.

Polską odsłonę prowadziła modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon. Zdjęcia do „Love Island. Wyspa miłości 2” realizowane były w willi położonej w Marbelli na południu półwyspu Iberyjskiego.

Zwycięzcami drugiej polskiej edycji reality-show zostali Julia Nowakowska oraz Dominik Grot. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.

Swój udział w audycji mieli także widzowie - mogli za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy oglądać dodatkowe materiały video. Jak wynika z danych udostępnionych przez Telewizję Polsat, w ciągu sześciu tygodni emisji drugiej edycji programu z aplikacji korzystało regularnie ponad 250 tys. osób. Aplikację łącznie ściągnęło już ponad 400 tys. unikatowych użytkowników. Z kolei w finałowym głosowaniu oddano ponad 100 tys. głosów.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Love Island. Wyspa miłości, Polsat

KOMENTARZE (32) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas