Telewizja2012-02-28
0

67 tys. widzów ogląda “Disco Relax” w Polo TV, lepsza tylko Viva

Reaktywowany na antenie Polo TV kultowy program “Disco Relax” po trzech odcinkach gromadzi średnio 67 tys. widzów. Magazyn osiąga wyniki powyżej średniej stacji i wygrywa z propozycjami 4fun.tv i Eska TV, ale przegrywa z ofertą kanału Viva Polska.

“Disco Relax” nadawane jest na antenie Polo TV w niedziele o 10.20 począwszy od 12 lutego br. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl, pierwsze trzy wydania magazynu dały stacji 0,69 proc. udziału w grupie 4+ i aż 1,13 proc. w 16-49. To wyniki zdecydowanie lepsze od średniego udziału stacji, która wynosił w tym okresie odpowiednio 0,24 proc. i 0,40 proc.

Zobacz tabelę


W paśmie nadawania programu Polo TV zajmuje drugie miejsce wśród stacji muzycznych przegrywając jedynie z kanałem Viva Polska, której udział uplasował się na 0,75 proc. w grupie 4+. Za Polo TV znalazły się: 4fun.tv (0.28 proc.) i Eska TV (0,15 proc.). Identyczna kolejność kanałów była w grupie komercyjnej 16-49.

Zdecydowanie mniejszą widownią od premier cieszą się nadawane w niedziele o 21.05 powtórki “Disco Relax”. Ich średnia oglądalność to zaledwie 5 tys. osób, a udział wynosi 0,03 proc. w 4+ i 0,04 proc. w 16-49.

Zobacz tabelę


W magazynie “Disco Relax” znajdują się teledyski disco polo, wywiady z gwiazdami tego gatunku muzycznego oraz konkursy. Gospodarzem magazynu jest Tomasz Samborski, który prowadził ten program w Polsacie, gdzie był emitowany w latach 90.

Kanał Polo TV dostępny jest FTA z satelity Hot Bird, w ofercie platform Cyfra+ i N, w sieciach kablowych (m.in. Vectra i Multimedia Polska) oraz na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

Autor:pp

Więcej informacji:Disco Relax, Polo TV

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas