Internet2012-05-30
0

700 klipów z YouTube udostępnianych co minutę na Twitterze

Każdego tygodnia serwis YouTube oferuje potencjał ponad 100 milionów subskrybentów kanałów, którzy mogą "polubić", podzielić się lub skomentować udostępniane przez marki klipy wideo - wynika z danych serwisu Socialbakers.

Socialbakers podaje, że użytkownicy YouTube co minutę udostępniają na Twitterze 700 klipów wideo z należącego do Google serwisu. Z kolei co sekundę na YouTube wrzucana jest ponad godzina nowego materiału wideo.

Dostępne w serwisie kanały pochodzą ze 110 krajów i umieszczają one filmiki w 54 językach.

Najczęściej przeglądane kanały marek należą do Red Bulla i Rovio Mobile. Internauci obejrzeli na nich łącznie materiał wideo trwający ponad 1700 lat (co miesiąc 57 lat). W przypadku kanałów mediowych dominują IGN i Google, z odtworzonymi klipami trwającymi łącznie 11 tys. lat.

Poniżej przygotowane przez Socialbakers zestawienie kanałów z największą liczba wyświetleń klipów w piętnastu czołowych krajach.


 

Autor:km

Więcej informacji:YouTube, Twitter

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas