Telewizja2013-10-03
6

810 tys. widzów ogląda „Ślubną gorączkę” w Polsacie

Cztery pierwsze odcinki „Ślubnej gorączki” oglądało średnio 812 tys. osób, mniej o 200 tys. niż Polsat gromadził w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Kanał w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku.

Serial paradokumentalny „Ślubna gorączka” na antenie Telewizji Polsat pokazywany jest w soboty o godz. 16.45, począwszy od 7 września br. Cztery pierwsze odcinki produkcji oglądało średnio 812 tys. widzów, co przełożyło się na 9,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku „Ślubna gorączka” obniża wyniki Polsatu o ok. 190 tys. widzów. Wówczas stację w tym pasmie średnio śledziło milion osób, co przekładało się odpowiednio na 11,51 proc. oraz 15,09 proc. udziału.

>>> „Fat Killers” Polsatu przegrywa z konkurencją

Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce wśród głównych stacji w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym paśmie jest TVP1, nadająca końcówkę filmów fabularnych, „Teleexpress”, „Pogodę” oraz „Ojca Mateusza”, co daje jej 19,32 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do TVN (końcówka „Przepisu na życie” i „Kuchenne rewolucje”; 7,15 proc. udziału), a trzecia - do TVP2 (pasmo programów rozrywkowych; 4,94 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest już liderem, a dalej plasują się: Jedynka, TVN oraz Dwójka.

Zobacz tabelę


W paradokumentalnej produkcji „Ślubna gorączka” widzowie mogą śledzić losy par, które tuż przed zawarciem związku małżeńskiego borykają się z przeróżnymi problemami. W każdym odcinku przedstawiona jest historia innej pary. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Content Rozwiązania Kreatywne.

Autor:mk

Więcej informacji:Ślubna gorączka, Polsat

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas