Nowy program publicystyczny TVP 1 “Na pierwszym planie” po trzech odcinkach notuje średnią widownię na poziomie 830 tys. osób. Magazyn przegrywa z komercyjnymi propozycjami konkurencji i obniża wyniki stacji w porównaniu do ub.r.
Prowadzony przez Piotra Kraśkę program nadawany jest w środy o 22.40 (pierwsze wydanie pokazano ok. 22.10). Trzy pierwsze odcinki miały średnio 8,78 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 5,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie Jedynka miała 1,17 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 11,09 proc. i 8,54 proc.
W czasie emisji programu TVP 1 zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP 2 z udziałem na poziomie 19,23 proc., nadająca wtedy filmy fabularne. Drugie miejsce zajmuje TVN (17,36 proc.; “Top model”, filmy fabularne; ), a trzeci jest Polsat (10,92 proc.; także filmy). W grupie 16-49 kolejność stacji jest taka sama.
Z danych telemetrycznych wynika, że “Na pierwszym planie” oglądają głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia oraz mieszkańcy małych miast.
W programie “Na pierwszym planie” poruszane są bieżące tematy polityczne i społeczne. W studiu goszczą głównie politycy, ale pojawiają się też eksperci czy publicyści (więcej na ten temat).
Widownia “Na pierwszym planie” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Zobacz tabelę
Profil widowni programu