Telewizja2020-02-15
11

86 tys. widzów programu „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” Eryka Mistewicza w Polsat News

Eryk Mistewicz, fot. Polsat NewsEryk Mistewicz, fot. Polsat News

Nowy cotygodniowy program Polsatu News „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” oglądało średnio 86 tys. widzów. Audycja Eryka Mistewicza daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.

Nowy program „Debata tygodnia. Wszystko, co najważniejsze” emitowany jest w Polsat News w soboty o godz. 20.30, począwszy od 4 stycznia br. Jego średnia oglądalność do 1 lutego wyniosła 86 tys. osób, co przełożyło się na 0,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków oglądało średnio 607 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 126 tys., a w 16-59 - 203 tys.).

Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 1 lutego. Pokazane tego dnia wydanie zgromadziło 100 tys. osób.

Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Eryka Mistewicza zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujące TVP Info ma w tym paśmie 2,83 proc. udziału, a drugi TVN24 - 2,12 proc. (dane konkurencji dla odcinków wyemitowanych w okresie od 4 do 25 stycznia 2020 roku).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.

Inspiracją dla nowego programu Mistewicza jest podobny program w telewizji francuskiej. - W programie tym mądrzy ludzie rozmawiają o tym, co najważniejsze i czynią to w fascynujący sposób. Mam pomysł, jak zrobić to w sobotnim prime time, w czasie najlepszej oglądalności, w Polsce - zapewnia gospodarz audycji. - Receptą na to ma być zapraszanie niebanalnych gości, niezależnych w osądach, ale dysponujących wiedzą pozwalającą przeprowadzić widza przez skomplikowaną rzeczywistość - dodaje.

Program powstaje we współpracy z miesięcznikiem idei „Wszystko, co najważniejsze”.

Udział Polsat News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 1,13 proc.

Autor:mk

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas