Badania2010-11-16
1

93 proc. młodych polskich internautów korzysta z komunikatorów

Tylko 7 proc. korzystających z sieci polskich nastolatków z miast nie używa komunikatorów internetowych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Zdecydowanie najpopularniejsze w tej grupie jest Gadu-Gadu.

Dokładnie 92,7 proc. polskich internautów w wieku 14-18 lat mieszkających w miastach deklaruje, że używa komunikatorów. W tej grupie tylko co dwudziesta osoba nie korzysta z Gadu-Gadu, natomiast Skype’a używa prawie co drugi respondent. Te dwa komunikatory są najpopularniejsze również wśród wszystkich polskich internautów, co pokazują ostatnie wyniki badania Megapanel (więcej na ten temat).
 

Z kolei z Tlen.pl korzysta aż w naszym kraju 10 proc. młodych użytkowników sieci.



Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia od 30 lipca do 11 sierpnia metodą ankiet internetowych CAWI. W sondażu na stronie Epanel.pl wzięło udział 303 mieszkańców miast w wieku 14-18 lat.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas