Internet2010-09-03
5

„A dresik” reklamuje pocztę w Wirtualnej Polsce (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa poczty mailowej oferowanej przez Wirtualną Polskę. Akcję – opartą na zabawnej grze słów „a dresik” – przygotowały agencja reklamowa 303 oraz działy marketingu i komunikacji portalu.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa poczty mailowej w Wirtualnej Polsce podkreśla, że to najlepsza tego typu usługa w naszym kraju. Przekazy wykorzystywane w akcji informują o zaletach poczty w WP, m.in. opcjach wprowadzonych pod koniec ub.r. (więcej na ten temat), a obecnie odświeżonych i rozszerzonych.

Kampania opiera się haśle „...a dresik (mam) na WP”, które w poszczególnych mediach występuje w różnych wariantach, dostosowanych do ich specyfiki i grup odbiorców. W ramach akcji uruchomiono serwis a-dresik.wp.pl, który prezentuje kluczowe funkcjonalności poczty Wirtualnej Polsce oraz odnośniki do interaktywnej pomocy – roBOTa Janka.

Działania reklamowe obejmują telewizję (Polsat, TV Puls, 4Fun TV, Zig Zap, Hyper, Polsat Sport, Polsat Play, Zone Club, National Geographic), kina (sieci Multikino, Cinema City), radio (m.in. RMF, RMF Maxxx, Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, Roxy FM, Program III i IV Polskiego Radia), internet (m.in. Wirtualna Polska, IDG.pl, sieci ARBOmedia, IDMnet, Ad-Vice i Polsat Media, Facebook), prasę (m.in. dzienniki, tygodniki opinii, miesięczniki i magazyny młodzieżowe) oraz ambient (m.in. wlepki na szafki na basenach i w szkołach średnich, plakaty w szkołach językowych, ulotki w pudełkach na pizzę Da Grasso, nakładki na stoliki w restauracjach Sphinx, wlepki na lustra w salonach Esotiq, Mohito, Troll, House, Top Secret, Cropp Town i HD Heavy Duty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa 303, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się działy marketingu i komunikacji Wirtualnej Polski.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas