Telewizja2011-03-08
19

“A normalnie o tej porze” TVP 2 przegrywa z konkurencją

Nowy popołudniowy magazyn TVP 2 “A normalnie o tej porze” ogląda znacznie mniej widzów niż pozycje nadawane w tym czasie na innych głównych stacjach. Dwójka pracuje nad ulepszeniem formuły talk-show.

“A normalnie o tej porze” zadebiutowało na antenie 28 lutego br. i nadawane jest w dni powszednie o 16.35. Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po pięciu odcinkach program zgromadził średnio 420 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,02 proc. w grupie 4+ i 4,16 proc. w komercyjnej 16-49. To mniej niż w analogicznym okresie ub.r., gdy w tym paśmie TVP 2 miała 1,09 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 9,84 proc. i 11,90 proc.

Liderem w czasie emisji talk-show jest TVP 1 z udziałem na poziomie 30,85 proc. nadająca wtedy “Celownik “i “Teleexpress” - programy o ugruntowanej pozycji na rynku. Podobnie jest w przypadku stacji komercyjnych. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat (19,56 proc. udziału), nadając docu-crime “Malanowski i partnerzy” oraz docu-soap “Dlaczego ja?”, a trzecia jest telewizja TVN (15,98 proc., “Rozmowy w toku”, “Sędzia Anna Maria Wesołowska”, “Sąd rodzinny”).

- To trudne pasmo, ogromna część rynku jest zajęta już przez innych nadawców, dlatego musimy przyzwyczaić widzów do nowego programu - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alicja Resich-Modlińska, szefowa redakcji “A normalnie o tej porze” oraz “ Pytania na śniadanie”. - Magazyn został bardzo dobrze przyjęty od strony wizualnej, znakomicie spisują się prowadzący. Pracujemy jeszcze nad formułą dziennikarską i lepszym sprofilowanie omawianych w programie tematów - dodaje.

Dane telemetryczne okazują, że “A normalnie o tej porze” oglądają głównie kobiety, widzowie w młodzi (w wieku od 25 do 29 lat) i ci po 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi.

Program “A normalnie o tej porze” to nadawany na żywo talk-show społeczno-kulturalny. W programie znaleźć można rozmowy z gośćmi m.in. na tematy społeczne, lifestylowe, kulturalne czy dotyczące show biznesu. W magazynie są także relacje reporterskie i felietony. Talk-show prowadzą Agnieszka Szulim, Wojciech Jagielski, Paweł Korsun, Olimpia Ajakaiye i Jason Polak.


Widownia “A normalnie o tej porze” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

 

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

 
Profil widowni talk-show

Zobacz tabelę


 

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas