Reklama2003-09-08
1

A'Psiaki bawią za granicą

Wymyślone i zaprojektowane dla firmy SCA Hygiene Products chusteczki A'Psiaki to pierwszy projekt agencji reklamowej Locomotiva

Wymyślone i zaprojektowane dla firmy SCA Hygiene Products chusteczki A'Psiaki to pierwszy projekt agencji reklamowej Locomotiva, który po zawojowaniu polskiego rynku, trafił do sklepów państw Europy Środkowej.

Chusteczki higieniczne A'Psiaki, pojawiły się w polskich sklepach ponad rok temu. Zostały zaprojektowane specjalnie dla dzieci; ich opakowania przedstawiają pieski A'Psiaki - Faflunka, Smarkasia, Czerwononosa i inne w różnych zabawnych sytuacjach. A'Psiaki odniosły spektakularny sukces - bez rozbudowanej akcji reklamowej zdobyły największy udział n rynku wśród wszystkich chusteczek w asortymencie Zewa (1,5%), a ich projektant, Maciek Mackiewicz z Locomotivy, został nominowany w ogólnopolskim konkursie agencji reklamowych "Złote Orły 2002" do nagrody w kategorii najlepszego opakowania.

Nowe chusteczki tak spodobały się najmłodszym, że producent A'Psiaków, firma SCA Hygiene Products, zleciła Locomotivie przygotowanie opakowań sezonowych - zimowych oraz letnich - a także postanowiła wprowadzić je do sprzedaży w krajach Europy Środkowej pod nazwą Zewa Plus Kids.

- Zachęceni sukcesem tych chusteczek w Polsce przygotowaliśmy odpowiednio zmodyfikowany projekt na rynki Europy Środkowej - komentuje Katarzyna Dąbrowska z SCA Hygiene Products. - Nie mamy jeszcze dokładnych danych rynkowych, ale wiemy ze cieszą się powodzeniem na Węgrzech i na Bałkanach, a także w Czechach i na Słowacji, na Litwie, Łotwie i w Estonii oraz w Rosji. Swoją siłę - tak w Polsce i za granicą - zawdzięczają pięknym, kolorowym opakowaniom i humorystycznym napisom, co wielokrotnie powtarzają nasi klienci.

Autor:

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas