Reklama2010-01-15
2

a2 media rozszerza działalność i zmienia nazwę na Spinach

Agencja reklamowa a2 media rozszerza zakres swojej działalności na cały marketing zintegrowany. W związku z tym firma zmienia nazwę na Spinach i wprowadza nową identyfikację wizualną.

Agencja reklamowa a2 media do tej pory specjalizowała się w komunikacji do dzieci, młodzieży i studentów, wykorzystując jako nośniki auta marki Smart, natomiast obecnie będzie świadczyć usługi z całego marketingu zintegrowanego skierowane do szerszej grupy docelowej. Przede wszystkim firma będzie realizować projekty BTL, m.in. sampling, trade marketing oraz akcje ambientowe.
 


 

Rozszerzeniu zakresu działalności agencji towarzyszy zmiana jej nazwy na Spinach i wprowadzenie odpowiedniej identyfikacji wizualnej - nowego loga z claimem "Focused on target". Swój rebranding firma przygotowała i zrealizowała we własnym zakresie.

Autor:Tomasz Wojtas / tw

Więcej informacji:a2 media, Spinach

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas