Reklama 2011-02-23
1

abcZdrowie.net – rusza nowa kobieca sieć reklamowa

Działalność rozpoczęła internetowa sieć reklamowa abcZdrowie.net skupiająca serwisy kobiece o tematyce zdrowotnej. Ogółem obejmuje ok. 50 stron, które miesięcznie odwiedza 5 mln unikalnych użytkowników.

Sieć abcZdrowie.net skupia różnego rodzaju strony o szeroko pojętej tematyce zdrowotnej i kobiecej – serwisy specjalistyczne, lifestylowe i blogi. Wśród użytkowników 48 witryn należących obecnie do sieci 80 proc. to kobiety. Łączy zasięg miesięczny wszystkich stron (wg danych Google Analytics ze stycznia) to 5 mln unikalnych użytkowników i 20 mln odsłon. Największymi serwisami w sieci są kardiolo.pl (850 tys. UU), echirurgia.pl (750 tys. UU), abcCiaza.pl (300 tys. UU) i abcBadania.pl (300 tys. UU).

abcZdrowie.net udostępnia reklamodawcom kilka pakietów zasięgowych obejmujących wąskie grupy docelowe: kobieta - zdrowie, dziecko, odchudzanie i sylwetka, kardiologia, badania i zabiegi, senior, seks i antykoncepcja oraz mężczyzna. Sieć oferuje zarówno sprzedaż reklam display, jak też niestandardowe formy promocji.

abcZdrowie.net uruchomiła i zarządza firma NextWeb Ventures, do której należy część serwisów objętych tą siecią.

Autor: tw

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas