Telewizja2013-09-08
0

ABI: prawie 900 mln klientów płatnej telewizji na świecie w 2013 r.

W pierwszej połowie bieżącego roku rynek płatnej telewizji kontynuował wzrost. Na świecie przybyło 23 miliony subskrybentów - wynika z danych firmy badawczej ABI Research.

Do końca 2013 roku globalna liczba subskrybentów płatnej telewizji ma sięgnąć 895 milionów, a wygenerowany przez operatorów przychód - 245 miliardów dolarów.

Wzrosty spodziewane są we wszystkich częściach świata, najszybszy w regionie Azji i Pacyfiku, a najwolniejszy (ze względu na nasycenie rynku) - w Ameryce Północnej.

Według ABI, biorąc pod uwagę przychód z usług płatnej telewizji, rynkowy udział operatorów telekomunikacyjnych wzrośnie w tym roku o ponad 1 pkt. proc., do 14 proc. Za to spadek z 48 proc. do 47 proc. przewidywany jest dla operatorów kablowych.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas