Prasa2005-01-24
0

ABM w ZKDP

ABM członkiem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy

Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy ZKDP przyjął firmę ABM (Agencja Badań Marketingowych Sp. z o.o.) do grona członków Związku Kontroli Dystrybucji
Prasy.

ABM jest trzecią firmą badawczą w gronie firm zajmujących się na co dzień prasą.

Zamierzam aktywnie wziąć udział w pracach Związku. ABM zdecydowanie postawił na specjalizację prasową - komentuje Sebastian Nowacki Prezes Zarządu ABM,
który był delegatem na ostatnim X. Zjazd ZKDP.

ABM specjalizuje się w badaniach marketingowych dla wydawców prasy, szczególnie w badaniach jakościowych. Posiada własne produkty badawcze dedykowane dla wydawców. Jeden z nich Presskop od ośmiu lat cieszy się uznaniem wydawców. Wcześniej chętniej z produktu korzystali wydawcy dzienników, dziś jednak ocena poszczególnych wydań częściej zamawiana jest przez tygodniki i miesięczniki - dodaje Beata Rąbińska - kierownik projektu Presskop.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas