Telewizja2013-03-28
36

Abonenci Cyfry+ i n skarżą się na platformę nc+ do UOKiK

Abonenci Cyfry+ i telewizji n, niezadowoleni z treści i formy przedstawienia przez platformę nc+ nowych warunków umów, wysyłają skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. UOKiK zapowiada, że zajmie się sprawą.

- Do UOKiK wpłynęły pierwsze skargi od konsumentów. Obecnie są one analizowane. Skargi wpłynęły w środę, dlatego w tej chwili nie można powiedzieć czy będą one podstawą do sformalizowanych działań Urzędu - informuje portal Wirtualnemedia.pl Maciej Chmielowski z biura prasowego UOKiK, pytany o szczegóły.

>>> nc+ nie reaguje na internetowy lincz. „Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie”

Klienci skarżą się m.in. na przymusową migrację do oferty nc+. Abonenci platformy n zaczęli już dostawać zwykłe listy z informacją o migracji. Jest w nich napisane, że od maja br. automatycznie przejdą na nowa umowę zwykle z wyższym abonamentem i dłuższym czasem trwania (np. 18 miesięcy zamiast 15 miesięcy). Każdy klient może w tej sytuacji wypowiedzieć umowę bezkarnie, ale jeśli na ten list nie zareaguje, automatycznie zgadza się na nowe warunki kontraktu. Abonent może też skontaktować się z konsultantem i zamówić inny pakiet. Niektórzy klienci informują, że punkty sprzedaży nie chcą przyjmować ich wypowiedzeń, a więc muszą wypowiadać umowy listownie.

>>> Eksperci public relations o kryzysie nc+: strzał w stopę

Platforma nc+ powstała z połączenia Cyfry+ i n, a jej start nastąpił 21 marca br., czyli w 18. rocznicę wejścia do Polski Canal+. nc+ oferuje 130 kanałów, w tym 50 nadawanych w jakości HD. Oferta platformy nc+ składa się z sześciu pakietów w cenach 39 zł, 59 zł, 79 zł, 99 zł, 119 zł i 199 zł miesięcznie, kilkunastu kolekcji VoD, w ofercie jest też m.in. multiroom (więcej na ten temat).

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:nc+

KOMENTARZE(36)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas