Agencja About Ad rozpoczyna obsługę marketingową systemów zabezpieczania przed kradzieżą oferowanych przez firmę DNA Program Polska. Umowę podpisano na 5 lat.
About Ad odpowiada za relaunch marki DNA Program, prewencyjnego systemu chroniącego przed kradzieżą samochody (DNA Auto) oraz wszelkie inne mienie ruchome (DNA Mienie). Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją strategii public relations oraz pozostałych działań wspierających sprzedaż tych rozwiązań. Współpraca jest zaplanowana na 5 lat.
About Ad przygotowała już materiały prezentujące DNA Program (patrz grafika powyżej) na sympozjum naukowe „Zwalczanie przestępczości samochodowej - nowe wyzwania”, które Komenda Główna Policji zorganizowała pod koniec września w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie.
To zlecenie About Ad zdobyła dzięki rekomendacji i niestandardowym rozwiązaniom zaproponowanym firmie. Wcześniej DNA Program Polska nie korzystała z usług agencji marketingowej.