Reklama2009-11-12
0

'Absolut Emotions'

Pod hasłem 'Absolut Emotions' rozpoczęła się kampania promującawódkę Absolut. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację akcjiodpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która wygrała budżet wdrodze przetargu.

W ramach kampanii w kanale off-trade dostępna jest ofertaspecjalna: on-pack zawierający wódkę Absolut 0,7l z gratisowymmałym winem musującym Jacob's Creek (z portfolio Wyborowa S.A.).Dodatkowo w kanale nowoczesnym realizowana jest promocjabuy&get: za zakup wódki Absolut 0,7l można otrzymać miniaturkęAbsolut Kurant 50 ml.

absolut

Komunikacja akcji promocyjnej obejmuje: materiały POS dostępne whandlu tradycyjnym i nowoczesnym oraz animacje sprzedaży wnajwiększych sieciach handlowych. Hostessy rozdają pocztówkiprzedstawiające key-visual kampanii w kilku różnych odsłonach orazkomunikują zasady promocji on-pack i buy&get. Kampaniapromocyjna trwa od 6 listopada 2009.

Autor:pr

Więcej informacji:Absolut

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas