Internet2019-02-11
7

Abstra otwiera dla Durexa swój pierwszy kanał partnerski

Od 8 lutego ruszyła seria "Jak TO robić?", poświęcona edukacji seksualnej. To pierwszy kanał w Grupie Abstra realizowany na zlecenie i we współpracy z komercyjnym partnerem - właścicielem marki Durex, Reckitt Benckiser.

"Jak to robić" to fabularny kanał skierowany do młodych osób. Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów, które w wielu kręgach są uważane za tabu: chorobom wenerycznym, antykoncepcji, utracie dziewictwa, szczytowaniu, lub pornografii. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi.

Przez wszystkie odcinki serii przewijać się będzie postać Mai, znanej z kanału „Nieprzygotowani”. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy wraz z bohaterką będą m.in. obalać fałszywe mity związane ze sferą seksu. W pierwszym odcinku wystąpił Czarek Jóźwik z kanału Abstrachuje.tv.

Wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale „Jak TO robić?” są konsultowane z seksuologiem.

– Poziom edukacji seksualnej w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Nastolatki, choć nie tylko, w dalszym ciągu przede wszystkim poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z cielesnością i seksualnością w Internecie. Niestety, sieć pełna jest różnego rodzaju szkodliwych mitów i przekłamań, które mogą wypaczać obraz seksu wśród ludzi młodych. Dlatego też wspólnie z Abstra stworzyliśmy kanał, który dostarcza rzeczowej wiedzy na temat współżycia podanej w atrakcyjny dla młodych ludzi sposób – mówi Justyna Dadał, senior brand manager Durex w Reckitt Benckiser.

Pierwszy kanał partnerski Grupy Abstra

- „Jak TO robić?” to nasz pierwszy kanał, który stworzyliśmy we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. To zupełnie nowa, bardzo świeża forma. Dotychczas kooperacje z markami na YouTube obejmowały tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu. Wraz z Durex mogliśmy przenieść naszą współpracę na zupełnie nowy poziom. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia w tworzeniu atrakcyjnych treści na YouTube z dziesiątkami lat badań Durex na temat seksu, udało nam się stworzyć fantastyczne medium edukacyjne, z którym trafimy do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce - opowiada Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Kanały partnerskie to priorytet rozwoju Grupy Abstra w 2019 roku. - To nasz kluczowy produkt, bo wierzymy, że obecnie mamy do tego największe kompetencje na rynku. Jako jedyni możemy stworzyć kanały, które będą organicznie oglądane i się utrzymają - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Masny.

- Dzięki naszym kanałom firmy będą mogły zaproponować potencjalnemu odbiorcy atrakcyjny świat, w którym ich marka będzie w naturalny sposób obecna. Umożliwimy poszczególnym markom dotarcie do potencjalnych odbiorców w zupełnie nowy, atrakcyjny sposób - dodaje nasz rozmówca.

Grupa Abstra, zajmująca się produkcją wideo na YouTube'a, w 2018 roku odnotowała 8,24 mln zł przychodu.

Autor:Justyna Dąbrowska

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas