Internet2014-01-12
8

Abstrachuje.tv wyśmiewają branżę reklamową (wideo)

twórcy AbstrachujeTVtwórcy AbstrachujeTV

W nowym nagraniu twórcy satyrycznego kanału youtube’owego Abstrachuje.tv wzięli pod lupę agencje reklamowe, wyśmiewając przygotowywanie kampanii i przekonywanie do nich klientów.

W opublikowanym w piątek spocie Abstrachuje.tv można zobaczyć, jak grupa kreatywnych pracowników agencji wraz z reklamodawcą opracowuje koncepcję wprowadzenia na rynek marki kiełbas. Nagranie w zabawny sposób ukazuje rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami klienta a dążeniami agencji do jak największego unowocześnienia przekazu. Obrywa się też agencyjnej nowomowie i pomysłom copywriterskim.

Wnętrz do nakręcenia filmiku użyczyła agencja Saatchi & Saatchi, a oprócz trójki twórców Abstrachuje.tv występuje w nim autorka kanału Lisie Piekło.


W ub.r. twórcy Abstrachuje.tv sparodiowali reklamy Dove „Nieśmiała kamera” i Coca-Coli „Podziel się radością” (przeczytaj więcej i zobacz to).

Abstrachuje.tv jest jednym z najpopularniejszych polskich kanałów vlogerskich na YouTube. Subskrybuje go obecnie ponad 975 tys. użytkowników, a zamieszczone na nim filmy zanotowały 91 mln obejrzeń. Jego twórcy prowadzą też drugi kanał z nagraniami pokazującymi realizację ich filmików.

Autor:jj

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas