Reklama2019-02-18
5

Acard w nowych opakowaniach reklamowany jako „tabletka od serca” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwzakrzepowego Acard (produkowanego przez Polpharmę) promująca jego nowe opakowania. Akcję przygotowały firmy marketingowe Fat Baby, Film Garden i MediaCom Warszawa.

Reklamy prezentują opakowanie Acardu z nową szatą graficzną, podkreślając: „Nowe opakowanie, to samo działanie”. Informują też, że promowany lek jest w swojej kategorii liderem sprzedaży bezpośrednio do pacjentów.

Akcja reklamowa trwa od początku lutego pod hasłem „Tabletka od serca”. Obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.

 

Nowy design opakowań Acardu we własnym zakresie przygotowała Polpharma.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Fat Baby, realizacją spotu - dom produkcyjny Film Garden, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Acard, lek, Polpharma

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas