Reklama2009-12-18
0

Ad Concept sprzedaje reklamy w „Polska Wita”

Ad Concept przejął sprzedaż powierzchni reklamowych w dwumiesięczniku „Polska Wita”. Wcześniej prowadziło ją publikujące ten magazyn wydawnictwo Readers Digest.

Ad Concept uzasadnia, że przejął sprzedaż powierzchni reklamowych w magazynie „Polska Wita”, ponieważ pasuje on do oferowanego przez firmę pakietu turystycznego. Obsługą czasopisma – ukazującego się co dwa miesiące w nakładzie 50 tys. egzemplarzy dla prenumeratorów i 10 tys. w sprzedaży otwartej – zajmuje się 10-osobowy zespół handlowców Ad Concept. Prawa strona reklamowa w magazynie kosztuje 18 tys. zł.

Autor:tw / tw

Więcej informacji:Ad Concept

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas