Internet 2008-01-02
0

Ad.net liderem pod względem liczby użytkowników jak i odsłon

Ad.net umacnia pozycję lidera wśród internetowych sieci reklamowych w Polsce. Miesięcznie dociera do ponad 12 mln użytkowników i notuje ponad 4,5 mld odsłon. Na końcu rankingu - z dużą stratą do lidera - sieć BizOnMedia i IDG.

Sieć reklamowa Ad.net znalazła się na pozycji lidera wśród internetowych biur reklamy w Polsce, zarówno jeśli chodzi o liczbę użytkowników jak i odsłon - wynika z najnowszych, październikowych danych badania Megapanel PBI/Gemius.

adnetzasieg

adnetodsłony

Ad.net powstał w 2000 roku, jako pierwsza internetowa sieć reklamowa na polskim rynku. Obecnie oferuje sprzedaż powierzchni reklamowej ponad 430 witryn internetowych.

Autor: masz

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas