Internet2004-12-03
0

Ad.net najlepszy!!!

Sieć Ad.net S.A. została uznana przez klientów za najlepsze biuro reklamy internetowej w raporcie specjalnym Media&Marketing Polska

Doroczny raport Media&Marketing Polska obejmuje wszystkie rodzaje biur reklamy - począwszy od telewizyjnej, a na reklamie internetowej skończywszy. Respondentami są klienci biur reklamy - przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych. Dlatego też wyróżnienie sieci Ad.net jest tym większym osiągnięciem, odzwierciedla bowiem rzeczywisty stopień satysfakcji klienta ze świadczonych usług.

Respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie Media&Marketing Polska przez SMG/KRC docenili przede wszystkim szybką i sprawną reakcję na potrzeby klienta i wysoki poziom obsługi świadczonej przez handlowców Ad.net. Wysoko oceniona została również elastyczność i otwartość na potrzeby klienta, przejrzyste zasady współpracy oraz innowacyjność oferty - zdaniem klientów, Ad.net proponuje ciekawe nowe rozwiązania reklamowe. Pracownicy sieci Ad.net to wybitni specjaliści z zakresu reklamy internetowej - dysponują ogromnym doświadczeniem, większość z nich uczestniczyła w rozwoju reklamy internetowej od początku jej zaistnienia na polskim rynku. Swoim doświadczeniem chętnie dzielą się z klientami firmy - potrafią doradzić i zaproponować unikalne rozwiązania. Ich nieszablonowe metody są często wykorzystywane przez inne firmy na rynku, przez co przyczyniają się do rozwoju całej reklamy internetowej w Polsce.

W raporcie Media&Marketing Polska Ad.net wyprzedził takich gigantów rynku internetowego jak Onet czy Interia. Jest to tym większe osiągnięcie, że Ad.net reprezentuje ponad 100 podmiotów rynkowych, a przy tak dużej ilości partnerów spójna polityka jest znacznie trudniejsza do osiągnięcia.

"Jest to dla Ad.netu wspaniałe wyróżnienie. Wypadliśmy najlepiej w ogólnej ocenie - tak orzekli nasi klienci. Jest to dla nas z jednej strony nagroda za włożoną pracę, z drugiej - obliguje nas do wysokiej jakości usług w następnych latach. Dołożymy wszelkich starań, by nie zawieść oczekiwań domów mediowych, agencji, brokerów." - mówi Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.
 
W chwili obecnej Ad.net jest liderem wśród sieci reklamy internetowej w Polsce, ale w planach jest również dalsza ekspansja firmy na rynkach europejskich (firma obecnie ma swoje przedstawicielstwa na Litwie, Łotwie i w Estonii).

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas