Reklama2005-04-04
0

Ad.net rośnie w siłę

Od 1 kwietnia sieć reklamy internetowej Ad.net zyskała nowego pracownika

Do zespołu dołączył Marcin Woźniak. Jego zadaniem będzie wspieranie nowych projektów, w które angażuje się sieć reklamowa.

"Doceniamy dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Marcina w branży mediowej, jesteśmy zadowoleni, że zdecydował się on na współpracę z naszą siecią" - deklaruje Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.

"Dla osoby zainteresowanej reklamą internetową i sieciami reklamowymi, Ad.net, jako gracz nr 1 na polskim rynku, to naturalny wybór. Nie wahałem się długo, kiedy złożono mi propozycję" - mówi sam Marcin Woźniak.

W najbliższym czasie planowane jest dalsze powiększanie zespołu. W tym roku uruchomiony został również oddział Ad.net w Estonii, rozszerzając tym samym zakres działania sieci na wszystkie dawne republiki nadbałtyckie. Szefem Ad.net Baltica, odpowiedzialnym za zagraniczne przedsięwzięcia sieci mianowany został Tomasz Cisek.

"Budowanie sieci pan-europejskiej poprzez przeszczepianie sukcesu Ad.net na inne, pokrewne rynki, to niezwykle interesujące przedsięwzięcie. Od kilku lat istniejemy na Litwie i Łotwie, realizowaliśmy kilka wspólnych kampanii (Ad.net, Ad.net Baltica). Czas rozszerzyć zakres wpływów o pozostałe stabilizujące się wschodnie rynki reklamy internetowej" - tłumaczy Tomasz Cisek.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas