Internet2006-04-04
0

Adam Dyba nie jest już szefem IDMnet

Grupa ZPR zamierza inwestować w rozwój przedsięwzięć internetowych w spółkach wchodzących w jej skład.

Spore zmiany internetowe w grupie medialnej ZPR (m.in. “Super Express” i “Eska”). Jak podano w komunikacie tworzeniem strategii internetowej dla holdingu powierzono Katarzynie Białek, Dyrektorowi Internetu i Multimediów, i Dyrektorowi Strategicznemu Wydawnictwa Murator oraz Michałowi Długokęckiemu, Dyrektorowi Finansowemu Super Media - firm należących do grupy ZPR. 3 kwietnia br. Białek objęła stanowisko wiceprezesa IDMnet (Internetowego Domu Mediowego), w Zarządzie którego jest już Długokęcki.

 Ze spółką rozstaje się dotychczasowy prezes IDMnet - Adam Dyba. Grupa prowadzi rozmowy z potencjalnymi kandydatami na to stanowisko - podano w komunikacie.

Strategia internetowa grupy ZPR zakłada ścisłą współpracę firm, wchodzących w skład holdingu, w szczególności: sieci radiowej Eska, Wydawnictwa Murator i „Super Expressu”. Ma to pozwolić  na bardziej efektywne wykorzystanie możliwości internetu w działalności spółek oraz potencjału osób i firm, związanych z holdingiem. Stworzenie jednej platformy współpracujących ze sobą podmiotów ułatwi grupie ZPR realizację dalszych planów inwestycyjnych.

Katarzyna Białek od 2003 roku pełni funkcję Dyrektora Internetu i Multimediów Wydawnictwa Murator. Nadzoruje rozwój serwisów internetowych, witryn czasopism oraz internetowej bazy danych. Pod jej kierownictwem www.muratordom.pl - serwis dla inwestorów indywidualnych, osiągnął pozycję lidera wśród polskich portali o budownictwie i wykańczaniu wnętrz. Dotychczasowe sukcesy, wiedza i wieloletnie doświadczenie, zdecydowały o powierzeniu jej nowych obowiązków.

Katarzyna Białek pozostaje jednocześnie w Wydawnictwie Murator na stanowisku Dyrektora Strategicznego.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas