Internet2014-09-03
6

Adam Pachla pokieruje w 140 Media sprzedażą reklam na Twitterze

Adam Pachla objął funkcję head of sales w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce. Wcześniej pracował w Polsat Media, Polskapresse, IDMnecie oraz Gemiusie.

W 140 Media Adam Pachla będzie kierował sprzedażą produktów reklamowych Twittera w Polsce, opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii sprzedaży dla największych marek na  rodzimym rynku oraz współpracę z agencjami i domami mediowymi. Objęte przez niego stanowisko head of sales to nowa funkcja w agencji.

W maju br. Twitetra odwiedziło 2,44 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Poprzednio przez pięć lat Adam Pachla pełnił funkcję kierownika ds. planowania kampanii reklamowych online w Polsat Media, gdzie zarządzał pracą zespołu koordynującego kampanie reklamowe w telewizji internetowej Ipla i sieci reklamowej Netshare. Wcześniej pracował m.in. jako account manager w biurze reklamy Polskapresse i sieci reklamowej IMDnet oraz analityk w dziale sprzedaży Gemiusa.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas