Reklama2009-01-14
0

Adam Śmiłowski kieruje strategią w Change Integrated

Adam Śmiłowski został dyrektorem strategicznym grupy ChangeIntegrated. Zastąpił na tym stanowisku Marka Żołędziowskiegokierującego całą firmą.

Adam Śmiłowski awansował na dyrektora strategicznego grupyChange Integrated ze stanowiska senior strategic plannera. W nowejfunkcji zastąpił Marka Żołędziowskiego, CEO całej firmy. Śmiłowskijako dyrektor strategiczny Change Integrated kieruje 4-osobowymzespołem zajmującym się strategią wszystkich klientów obsługiwanychprzez agencję, takich jak BMW, Grupa Żywiec, Link4, Play iPolpharma.

Adam Śmiłowski pracuje w branży reklamowej od 7 lat, z których 3lata spędził w agencji BBDO, 3 lata w D'Arcy/G7, a ostatni rok wChange Integrated. W tym czasie zajmował się strategią m.in.launchowej kampanii Heyah, nadzorując też badania na jej potrzeby,i re-launchowej akcji Kinder Bueno. Oprócz tego jako strategwspierał największe marki na polskim rynku m.in. Erę,Telekomunikację Polską, Winterfresh, Orbit, Pepsi, Gillette iPZU.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas