Reklama2013-05-31
22

Adam Urbanowski dyrektorem marketingu Comperia.pl

Adam Urbanowski objął funkcję dyrektora marketingu porównywarki finansowej Comperia.pl. Wcześniej pracował m.in. w pkt.pl, Grupie Infor, Wydawnictwie Software i Performance Media.

Jako dyrektor marketingu Comperia.pl Adam Urbanowski będzie odpowiadał za realizację strategii marketingowej, zarządzanie zespołem i projektami, a także analizę rynku i konkurencji oraz rekomendowanie nowych aktywności.

Według danych Megapanelu PBI/Gemius, w marcu br. Comperia.pl miała 175 tys. użytkowników i 917 tys. odsłon (zobacz szczegółowe dane).

Adam Urbanowski przez poprzednie dwa lata był na stanowisko kierownikiem ds. serwisów branżowych i regionalnych w pkt.pl oraz brand managera serwisu dladomu.pkt.pl. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Infor (gdzie zajmował się rozwojem spółki Infornext.pl), Performance Media (gdzie kierował działem wydającym m.in. sklepy internetowe) oraz Wydawnictwie Software (jako product manager i redaktora naczelny magazynów „Hakin9: Hardcore IT Security Magazine” i „PHP Solutions”).

Autor:tw

Więcej informacji:Adam Urbanowski, Comperia.pl

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas