Reklama2013-11-04
2

Adamczyk jako podwójny szachista w reklamie kredytu z cashbackiem w eurobanku (wideo)

Wystartował drugi etap kampanii reklamowej kredytu gotówkowego z cashbackiem w eurobanku. Za przygotowanie i realizację akcji - z udziałem Piotra Adamczyka - odpowiadają firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom.

W nowej odsłonie kampanii kredytu gotówkowego w eurobanku Piotr Adamczyk wciela się w rolę dwóch szachistów, wymieniających się podczas gry komendami „cash” i „back”. W poprzedniej reklamie tej oferty, emitowanej przez cały październik, Adamczyk wystąpił w podwójnej roli tenisistów (obejrzyj to).

Kampania podkreśla, że w ramach obecnej promocji klienci pożyczki gotówkowej w eurobanku w każdym miesiącu, w którym nie spóźnią się ze spłatą raty, otrzymają zwrot 5 proc. jej wartości. Taka oferta będzie obowiązywać do końca br.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet (reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, emisja spotu, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki).

Kreację kampanii opracowała agencja Brasil, spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film, a reklamy internetowe przygotowała agencja MindChili. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:eurobank, Piotr Adamczyk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas