Reklama2004-12-03
0

Adcon promuje pasztety Indykpolu

Agencja reklamowa Adcon wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz koncepcji kreacyjnej kampanii promującej pasztety marki Indykpol

Kampania objęła blisko 18 000 sklepów mięsnych w całej Polsce. Głównym narzędziem komunikacji był mailing. Spersonalizowana przesyłka zawierała: folder, informujący o kampanii oraz promowanych pasztetach: domowym i zapiekanym; cenówkę i wobbler - wspierające promocję, wraz z informacją o skuteczności POS-ów oraz kupon promocyjny. Kupon miał na celu zaktualizowanie zimnej bazy danych. Za jego przesłanie nadawca otrzymywał kubek z logo Indykpolu. Kampania przeprowadzona na zimnej bazie danych we wrześniu i październiku miała bardzo wysoki respons - 8,9 %,. Sprzedaż obu pasztetów podczas promocji wzrosła średnio aż o 25%.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas