Reklama2005-01-24
0

"Adnet numerem 1"

Ruszyła kampania reklamowa sieci internetowej Ad.net

W piątek ruszyła intensywna kampania reklamowa sieci ad.net, która podkreśla, że ad.net to największe biuro reklamy on-line, notujące wyniki lepsze nawet od m.in. portalu Onet.pl.

Kampania będzie realizowana na powierzchni reklamowej witryn zrzeszonych w sieci m.in. Bankier.pl czy Infor.pl. W kampania została wykorzystana forma reklamy - brandmark z billboardem.

Jeszcze w styczniu ma ruszy kampania w mediach off-line.

Przypomnijmy, że jak wynika z najnowszych danych MegaPanel PBI/Gemius największym potencjałem pod kątem liczby użytkowników, dysponuje sieć reklamy internetowej Ad.net (6,94 mln). Oznacza to, że za pośrednictwem sieci Ad.net, reklamodawca może dotrzeć do ponad 3/4 użytkowników polskiego internetu (76,38%). Przewaga Ad.netu nad drugim biurem reklamy - Onet.pl - wynosi 175 tysięcy użytkowników. Strony reprezentowane przez biuro Onet.pl odwiedzane są w ciągu miesiąca przez 6,77 mln użytkowników. Na trzecim miejscu znajduje się sieć IDMnet, dysponująca potencjałem 6,48 mln użytkowników, wyprzedzając biuro reklamy WP.pl (6,15 mln użytkowników).

(więcej info i gorąca dyskusja tutaj)

Autor:Marcin Szumichora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas