Reklama2011-07-09
1

Adrenaline Mountain Dew reklamowany w większej butelce

Napój energetyczny Adrenaline Mountain Dew (PepsiCo) trafił do sprzedaży w butelkach PET o pojemności 850 ml. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO i OMD.

PepsiCo uzasadnia, że większe butelki Adrenaline Mountain Dew - dostępne w sugerowanej cenie 5,29 zł - to odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Projekt nowego opakowania napoju nawiązuje do jego wizerunku, którego głównym elementem jest piorun symbolizujący dużą dawkę energii i wrażeń. Przypomnijmy, że produkt jest dostępny w sprzedaży od niespełna roku (więcej o jego wprowadzeniu na rynek).

Kampania reklamująca Adrenaline Mountain Dew w większym opakowaniu obejmuje telewizję (wybrane kanały ogólnopolskie), outdoor (standy i materiały POS). Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja BBDO, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas