Reklama2012-01-26
0

Adv.pl (Lemon Sky) dla firmy Amica

Agencja interaktywna Adv.pl (Lemon Sky) wygrała przetarg na prowadzenie kompleksowej kampanii marki Amica. Współpraca obejmuje aktywność w portalach społecznościowych oraz działania w obszarze komunikacji e-PR.

Działania wizerunkowo-promocyjne realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) na rzecz producenta urządzeń AGD prowadzone będą w oparciu o kanały digital, łącząc aktywność off-line oraz on-line.

Agencja zaplanowała obecność marki Amica na Facebooku oraz w portalu nk.pl, a także zbudowanie wokół niej społeczności i współpracę z liderami opinii w sieci. Adv.pl (Lemon Sky) odpowiedzialna będzie również za monitoring marki Amica w internecie.

Autor:km

Więcej informacji:Adv.pl, Lemon Sky

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas