Reklama2009-05-14
0

Advergaming w projektach IDMnet

Spółka IDMnet nawiązała współpracę z AdAction (ZPR) w zakresiewykorzystania advergamingu (produkcji gier reklamowych) wprojektach specjalnych.

Mechanizm współpracy opiera się na wykorzystaniu gier, jakonośników reklamowych, pozwalających na promocję marek i produktów wsposób nieinwazyjny dla odbiorcy, wzmacniający świadomość markioraz umożliwiający dotarcie do internautów blokujących inne formyreklamy.

Zintegrowana oferta obu firm pozwoli na przygotowanie akcjireklamowych, w których IDMnet zapewni zasięg generowany poprzezsieć reklamową, a AdAction będzie odpowiadać za produkcjędedykowanych gier reklamowych.

Za współpracę pomiędzy firmami będą odpowiadać: po stronieIDMnetu Jan Roszkiewicz, dyrektor działu agencyjnego, a po stronieAdAction - Adam Semik, dyrektor sprzedaży.

Autor:ks

Więcej informacji:Advergaming, IDMnet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas