Internet2017-03-29
22

Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu content marketing w Grupie Netsprint

Agata Krynicka dołączyła do Grupy Netsprint i objęła stanowisko dyrektora sprzedaży ds. content marketingu.

Do jej obowiązków należy m.in. realizacja budżetów w obszarze kampanii content marketingowych opartych o dane na temat użytkowników (data-driven). Krynicka zarządza siedmioosobowym działem, który zajmuje się także obsługą klientów oraz opracowywaniem wizji i strategii kampanii emitowanych w sieciach ContentStream i WhitePress.

Ostatnio Agata Krynicka była dyrektorem zarządzającym w agencji content marketingowej Scoop należącej do Grupy Adnext. Z branżą digital jest związana od 2007 roku. Od ponad trzech lat specjalizuje się w content marketingu. W przeszłości pracowała w Axel Springer Polska i Wydawnictwie Bauer.

Na początku roku w związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka (wcześniej Tradedoubler) na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz (wcześniej Mindshare) na stanowisko dyrektora ds. strategii. Dyrektorzy poszczególnych obszarów w pionie sprzedaży podlegają Przemysławowi Bartkowiakowi, który odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint.

Autor:łb

Więcej informacji:Agata Krynicka, Grupa Netsprint

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas